četvrtak, 28. travnja 2016.

Nakon 100 godina :O


Vec me neko vrijeme nije bilo ovdje, ljudi ni ja ne vjerujem. OK, za opravdanje cu iskoristiti to da sam bio pod jako velikim obavezama i jos sam. No vec me neko vrijeme kopka griznja savjest da nisam nista novo napisao i da je to vec preslo u bezobrazluk. Tako da od danas svaki 2 - 3 dan mozete ocekivati novi update-ovan post na nekim od tri moja bloga koja ja vodim. Sto se tice poslovni saradnja ostao sam suradjivati sa LightInTheBox.com, KATASTROFA, jer sam bio toliko neaktivan cudo me i oni nisu odbacili. Ali eto sad obecajem da ce postovi biti cesto postvljani. Odmah iza ovog mozete ocekivati post sa iskustvom sa gore vec pomenutim site-om. I jos vazna stvar ko je zainteresovan za igre od polovine juna mozete ocekivati moj licni Youtube kanal, kao i to da trebam da dogovorim neke poslovne saradnje u narednom periodu o cemu cete i vi biti blagovremeno obavjesteni.

Nema komentara:

Objavi komentar